منوی سایت

مقالات

اکولایز کانلهای مید ساید
مقالات
پرهام

مید ساید چیست؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی کانالهای Mid و side بپردازیم و ببینیم اکولایز کردن کانلهای مید ساید به چه صورت است چگونه از آن میتوانیم در میکس و مسترینگ خود استفاده کنیم؟

خواندن ادامه مطلب...
روش درست ودقیق اکولایز وکال
مقالات
پرهام

اکولایز وکال

اکولایز وکال(صدای خواننده) یکی از تکنیکی ترین و مهمترین کارها در هنگام میکس یک موزیک محسوب می شود.ما برای این کار اکولایزر معروف شرکت فب فیلتر یعنی pro Q را به شما پیشنهاد میکنیم.

خواندن ادامه مطلب...
پیاده سازی تکنیک وارپ در موریک
مقالات
پرهام

وارپ چیست؟

اگر آهنگساز یا تنظیم کننده هستید صدرصد بارها در مورد وارپ شنیده اید.تکنیک وارپ یکی از تکنیکهای پرکاربرد به منظور همگام سازی یک ریتم یا یک ملودی با موزیک یا اینسترومنتال هست.

خواندن ادامه مطلب...
پیاده سازی افکت ریورب معکوس در ایبلتون لایو
مقالات
پرهام

ریورب معکوس چیست؟

یکی از تکنیکهای بسیار پرکاربرد و در عین حال زیبا در میکس افکت ریورب معکوس می باشد.در این مقاله قصد داریم که اول ببینیم ریورب معکوس چیست و در ادامه بگوییم که چطور میتوانید این افکت را در DAW خودتان پیتده اسزی کنید .پس تا آخر با مقاله همراه باشید.

خواندن ادامه مطلب...
کمپرس موازی چیست
مقالات
پرهام

کمپرس موازی چیست؟

در عملیات میکس و مسترینگ کمپرس کردن ترکها یکی از مهمترین عوامل در با ثبات سازی داینامیکها و نوسانات در یک موزیک می باشد.خود کمپرس کردن به چند دسته تقسیم میشود که کمپرس موازی یا نیویورکی یکی از آنهاست در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل به شما بگوییم که کمپرس موازی چیست.

خواندن ادامه مطلب...
تکنیک کمپرس کردن ساید چین
مقالات
پرهام

ساید چین چیست

در بحث آهنگسازی و میکس یکی از مهمترین و پرکاربردترین تکنیکها ساید چین می باشد.اگر تا به الان اسم ساید چین به گوشتان خورده باشد و هنوز اطلاع ندارید که چگونه از آن میتوانید در موزیکها و پروژهای خودتون استفاده کنید در این مقاله قصد داریم که به صورت مختصر و مفید به شما بگویم که ساید چین چیست؟

خواندن ادامه مطلب...
پست بیشتری برای نمایش وجود ندارد

استودیو صدابرداری، آهنگسازی، فیلم برداری، عکاسی، تنظیم، میکس و مسترینگ دسی بل رکورد